ppsh

Puuttuva prinsessa


Jokainen päivä ja Floria ylittäneet kolme kerrostaloa mennä kouluun. Yläreunan ja sen kymmenen vuotta, tämä pieni blondi, jolla hasselpähkinä silmät oli ystävällisyydestä Personoitua langattomuutta, aina sujunut parhaalla mahdollisella tavalla aina kohtelias. Lisäksi luokkansa paras. Hänen vanhempansa olivat hyvin ylpeä siitä. Se ei heidän ole mitään salattavaa, ainakin juuri mitään. Kuitenkin yksi pieni yksityiskohta: MR, hän oli vanhempi kuin isä tarjonneet tarjolla candy, leluihin, täynnä lahjoja, joka päivä kerätä sisääntulo- ja kouluun!

Piilotetut hänen binder, niihin liittyy löytyi salainen tarhalla hänen vuokrakartanollaan pohjaan hänen toy box. Oli hienoa, että hra Patrick. Vastineeksi siitä, että hymy, a hug tai Bise, nostolokeron täyttäminen palkintoja! Hän oli kertonut hänelle, että eräänä päivänä hän osoittaisi talonsa. Kaikkien tavoilla, hän on henkilö, joka on pyytänyt hiljaa, Floria, välistä salaista sopimusta, jossa väitetään, että suuret, ymmärtäisi ! Kolmen kuukauden kuluessa tästä asevarastoon oli herättänyt epäilyksiä hänen valtiatar, koska Floria osoitti joka aamu hänen tyttöystävä uuden lelun, niin että jalokivet. Mademoiselle Darny uskoivat tehdä hyvin muistuttaa kirjeellä hänen vanhempansa, koulu, joka kieltää kohteita. Seuraavana päivänä, hän oli vierailla selkeitä, äiti ja lapsia. Suostutella virheen, kun hän oli sanonut mitään, eikä Floria eikä miehensä.

Se ei ollut mikään yllätys, että molemmat holkit kullan takavarikoitiin hänen tyttärensä, jotta tapahtumista? ! Parlamentilta johdettuaan hänen unohdusta, on myönnettävä, että holkit taskussa, pelästyneenä kuullessaan, että hänen tyttärensä on tullut varas! Se oli rauhoittunut muodon opettaja; ei tarvitse ilmoittaa miehensä. Tämä ei olisi vain kriisin lapsuuden hyvin kiireinen! Sama illalla, jotka vaihtelevat tekevät kilpailuista, Floria, hän käski lähtöpaikkaa näistä jalokiviä, josta kaksi holkkia. Hän oli tehnyt silmämääräistä arviota kultasepän : pieni fortune. Alempiin sanoi, että olemme löytäneet maitse, yksi aamu nauraa. Vapaaehtoisesti naiivi, se oli rauhoittunut, löytäminen on mahdotonta , että hänen muru on varas!

Tulevina viikkoina hyväksytty, mutta uusia kohteita (lelut, kirjat, korut…) havaitun tavaratilassa, kun kotitalouksien perusteellisempaa, heräsin häntä äidin uteliaisuus. Tällä kertaa selvä huomaamattomasti seurasi häntä tyttärensä ja murhasi löytö salaisuus: ainoana tytär on satyr lasten, on sadistin vikaa, pedofiilien! Pienestä koostaan huolimatta vasen ajatuksia ankkuroitu tiukasti, se johtui kuolemanrangaistuksen lapsenraiskaajia, raiskaajia. Sitä seurasi viikossa, lyhyt päivittäin haastatteluja niin sanottuun järjestetään kursseja keskiviikkoisin ja lauantaisin, itse asiassa ulkoilut eläintarhassa, elokuvateatterien, laboratorioosi kahviautomaatin. Hänen tyttärensä on naiivia, huijatuksi jälleen molemmat lahjoja, tietämätön kaikesta pahasta. Tällainen tilanne olisi pysähtynyt, millään tavalla!

Alain miehensä luottamuksellisesta, oli ensimmäinen reaktio, jotka haluavat ilmoittaa poliisille. Hänen vaimonsa teki hänestä muutos ja järjestitte naapuruuspolitiikka, jossa tusina naapurit tuli ja taata heidän apuaan. Poliisi voisi olla tekemättä mitään ja se alkaisi uudelleen muille pienille viattomia tyttöjä, muuta! Velvollisuutensa kansalaisia ja vanhemmat oli menossa lopettamaan toimintansa! Lopullinen termi!! Ne on järjestetty: tällä viikolla Floria, ei käy koulua. Äpärä tulevat uudet, tutustuttavat huostassa piti odottaa. Lisäksi jotkin iltaisin, naapurit oli yleiskuvaus, jäljellä olevien tuntien, hänen autonsa, valtuuksia valvoa ikkunan Floria !

He eivät tarvitse odottaa kauaa, samana iltana Patrick, koska tämä oli hänen etunimensä saapuu autossa, rautatieasema, tulla tavalliseen tapaan. Saapuminen on raportoitu alusta lähtien kaduilla ja kaksi suurta muistuttanut abortinvastustajien vetoomusryhmiä - avaa hänen ja kasvavalla suoraan sanoen vetämällä ulospäin. Patrick yrittää puhua, puolustaa itseään, vaan se on revitty isku, niskan puhdistukseen. On naapuri poliisia, tottuneet hänen palvelua ase. Patrick herää kädet ja jalat sidottuina, joka liimataan maaperään, eräänlaisen autotalli, jossa seurustella, havaittavissa bensiininhajua, työkalut ja tusinan verran ihmisiä ympärilleen. Toinen niistä liittyy kauha, joka on herännyt, ja hän arvostellaanko väkivaltaisen nitro osapuolille. Kipu siitä pois kyyneleet silmissä uhrin kuolemaan. Vuonna haukkumasanat vihan" Äpärä, raiskaaja, sadistinen…" 10 henkilöä ovat innoissaan, joten hänelle ei ole mitään mahdollisuutta. Jokainen, joka sisältäisi työkalua tai terä, koputtaa ovelle, hänen vuoronsa on tuomioistuimen eteen ilman avustajaa, ilman ikävää, ilman psykiatri, todellinen joukkue suoritus! Patrick näkee punainen tehtävä suuremmaksi allensa: se ei tunne kärsimystä, joten se on intensiivistä ja pysyvät! Silti hän hymyilee, ottaa katsaus Floria jäljessä viereiseen oveen autotalliin. Se on kaunis, eloisa, henkiin muutama pisara kastetta posket. Lisää mitään, mitään ei ole olemassa, ellei hän tarkoitusperiä, hiuksensa, sen kaunis valkoinen mekko, jossa vaaleansinisiä kukkia ja hänen pikkusydän!!

Raivotautia on ohitettu, puhaltaa lopettanut sada, mutta otimme liian pitkälle: Patrick on kuolema, kylvetystä esitti verestä !!

Muutama kuukausi myöhemmin rauha palautuu lähistöllä, mutta rikoskumppaninsa tapaa eräillä häpeällisen yhteiseen toimintaan. Kokouksen jälkeisenä päivänä sen 'Justice', lista chronicled neljä riviä, sarake muut seikat:
" ...mies 30 vuotta noin löydettiin kuolleena, lisäpainot, junarata Paris-Lyon ilmeisesti kaatui junalla. Se on jäsen Patrick Martineaud jäljellä olevaa Pariisin esikaupunkeihin, liiketoiminnan johtaja arvioitu. Tutkimus on avautunut syyttäjälle , Lyon. "

Tutkimuksessa ei ole koskaan johtanut näkymät, mutta jännite on kiinnitetty, pahoittelut ja toiveet tunnustuksia on syntynyt. Kaksi klaanit vastustavat vigilante: armottomuutta ja muut, jotka epäilevät!

Eräänä päivänä noin vuosi myöhemmin, lehtimies, Sophie Granet, serkku katosi, joilla täydennetään palapeli on patrikin saapuu naapuruuden ja tämän kysymyksen:
"Tunnistatko tätä miestä? "näyttää kuvan hänen serkkunsa koko naapuruston. Näiden ulkomaiset suoritukseen, joka on nähty, ja kuka repenters vastasi "Ehkä…' Sophie ei ymmärrä, että kanavan Patrick täällä: ei ystävä, ei yhteyttä! Silloin, Matkoillaan hän näkee Floria soittaen ja makuuasennossa herb puutarhan , ja siinä on miksi. Kaksi vuotta ennen kuolemaansa Patrick oli menettänyt auto-onnettomuudessa vaimonsa Marie ja heidän tyttärensä Lucille, täydellinen sosie, Floria !

Artikkelissaan julkaistiin, historiaa Patrick paikallisessa sanomalehdessä, ja kielet ovat linkitys poistetaan. The killers on pidätetty ja tuomittu ankaria vankeusrangaistuksia!

Floria hymyilee ja nauraa, koska korkeana liukastelusta huolimatta hänen isällisen isovanhempien kautta. Useita kertoja hän oli yrittänyt puhua hänen äitinsä tästä historian tapahtumasta, jota hän tiesi kaikesta, mutta aina hänen äitinsä peläten, että ratkaisemattomia yksityiskohdista, giflait ja oli kiinni! Hänen vanhempansa ovat vankilassa, ryhmän ankarat rangaistukset !!!

Aiemmin löytää (luvut 7 ja 8)



Luku 7

Kolme päivää aikaisemmin oli sillä niiden katoaminen Jennifer.
Kolme päivää huolen ja pelon siitä, että se itseään joko tapahtui jotain.
En minä eikä poliisilla ei indeksiä.
Oli aivan kuin jos hän olisi kadonnut, hänellä oli jättänyt mitään jälkiä.
Miten tämä kaikki oli saapunut? Kuinka tämä kaikki olisi voinut tehdä ilman, että henkilöiden ei mitätöi tili?
Nicole ja olen edelleenkin, ilman tuloksia. Se oli umpikujaan.
Sain puhelun hänen katoamisestaan, hyökkääjän on miehitetty että Nicole oli joutunut lopettamaan tutkimuksensa, jossa se tapahtuisi hänelle jotain.
Koska olen puhunut hänelle tästä sininen Berliinissä ja varsinkin niiden katoaminen Jennifer, se lopettaa se laiminlyö jopa tehtäväänsä.
Olen puhunut hänelle uhka, sanoin hänelle, että hän oli joutunut lopettamaan ja että hän joutui lähtemään minua selviytymään, mutta hän ei halua kuunnella minua.
Jos hän joskus joskus jotain tästä tulee minun syytäni.
Isäni oli omassa huoneessani kertomaan minulle, että hän aikoi tilata ateria ravintolassa, ehdotin mennä sen paikalle, oli välttämätöntä, että aerates hengen puolesta.
_sanoi isä, minulla ei olisi ollut auto-onnettomuudessa aikaisemmin?
_Oh,...
Se ei ollut aikaa vastata hänen tuomiotaan, koska hänen laptop soi.
Saavuttuani ravintola, minä käskin 3 eri noutoruoat ja odottivat, että palvelemaan minua.
Olen ruuvia Lucas ja Sharonin provokaatiosta teki minusta osoitus lähestymistapaa :
_Hei pelastus kaverini, Lucas sanoo, miten elämään?
_hyvin, Jennifer on kadonnut, t unohdettu?!
_anteeksi, sanoi Sharonin hänellä ei ollut erittäin taitavasti. Tällöin poliisi ei vieläkään ole aavistustakaan?
_ei vieläkään. Olen todella huolissani.
_olen varma, että ne onnistuvat, ei hätää.
Sharon oli todella joku ystävällinen, ihmettelen, mitä se tekee ja hullulta Lucasille.
Tilaus on valmis, sanoin heille ja otti taksin minulle mennä kotiin.
Minulla oli puhjennut, tällä kertaa en pystynyt nukkumaan. Joka kerta kun päätin silmät, huomasin, että minun mielestäni vedä yli tällä sillalla, tai sitten se kuvan. auto-onnettomuuteen, josta en ollut mielessään.
Taksi pysäytettynä, payai häntä hänen rotunsa ja tuli parlamentin käsittelyyn.
Ei kukaan lounge sitten menin yläkerran ensimmäiseen pilariin, ja olen kuullut vanhempani väittäen, isäni haussai yhä sävy :
_ei kerro hänelle kuuletteko minua! Jos koskaan poliisi oppii voi päätyä vankilaan!
_Mutta Tuomas on oikeus tietää!
Minulla ei ollut aika kuulla sillä kannettavani vibra ja alas vastata.
_Allo?
_C on minulle Nicole, Thomas siinäpä se huomasin kuka oli hyökkääjänä!
_Mitä?! Mutta on hienoa! Kenelle tämä?
_En voi kertoa teille nyt on liian monta world ympärilleni. Samaa mieltä kanssani rantaan ja 20h.
Sitten hän lopetti. Minua hämmästytti ei aina, kun hän oli havainnut, että olin hyökkääjä! Näin painajaisia olisi lopulta päättynyt ja odotankin innolla, että pian Jennifer.
Ennen kuin mennä hae, sanon vanhemmille , että minulla oli tapaaminen, jossa on vähän ystäviä sitten filai rannalle.
Odotin 10 minuuttia ja 15 ja siinä todetaan ole vielä näkyvissä.
Ja minä asun autonsa pysäköity hieman pidemmälle, en approchai toiveeseen, mutta olin siellä.
Olen ruuvia hänen laptop hiekalla lähellä suuria kiviä, en approchai haltuunotettavan ja kauheuksiin.
Löysin corpse minun uuden myrkytetyn lahjan, täynnä verta. Hän oli kalpea ja hänen huulensa kaikkia sinisiä.
Oli pyytänyt paperia käsissään, jona hän on kirjoittanut: i t syytti. Hän tunsi liikaa.
Yhtäkkiä hengittäen nopeutettua ja my heart beat yhä nopeammin ja yhä enemmän vahva ja minä hävisin tietoa lähellä corpse minun uuden myrkytetyn lahjan.

64 Luku 8

Heräsin, jota ympäröi sivuaineina kansantaloustiedettä vanhemmille.
Toiseen, luulin, että kaikki olisi tapahtunut oli kamala painajainen, Jennifer ja Nicole olivat vahingoittumattomina.
Mutta ei nähdä vanhempani, tiesin, että se oli todellakin todellisuutta.
Ne kyyneleet silmissä ja äitini itki, niin että hän sanglotait.
Minulla ei ollut aikaa kertoa mitään, koska poliisi tuli parlamentin käsittelyyn.
_Hei, muistatte, olen tarkastaja Davidson
_Kyllä, hello.


_oli löydetty tajuttomana lähellä ampujasta. uuden myrkytetyn lahjan, voitteko kertoa minulle, mitä tapahtui?
_ja olimme tapaaminen rannalla mutta näin ei ollut. Kuitenkin hänen auto oli pysäköity, Olen lähestynyt ja huomasin hänen laptop hiekalla, menin ottamaan ja löysin laitoksen oman uuden myrkytetyn lahjan.
_ja et ole nähnyt anyone? Sinulla ei ole mitään huomannut omituista?
_ei katua. Eikä sinulla ole indeksiä.
_olemme löytäneet sanaa, joka sanoi, että meitä estää ja että hän tunsi liikaa, mutta siitä huolimatta, sen tappaja ei ole jättänyt mitään jälkiä. Hänen murhansa voidaan liittää katoaminen kaverille. Olet , et tiedä mitään ?
Siellä isältäni, joka asiaan: "Toivon, ettette. syyttää murhasta. Poikani juuri muuntumassa kovia ja hän tarvitsee asenna ja pyydän teitä antamaan meidän hiljainen.
_olkoonkin, että olen menossa. Soita mulle jos muistat jotain.
Tämän jälkeen hän vetää ulos ja isäni oli sama mennä pyrimme syödä.
Äitini, hän ei pystynyt puhumaan, Death Nicole niillä on liian järkyttynyt, ja minä myös. Se on kuollut, ongelma? En voinut ottaa sitä.
Jennifer siepattiin ei ollut uusi, uuden myrkytetyn lahjan vain kuolla, ja kaikki tämä on täysin minun syytäni. En olisi koskaan voinut niiden puhutte tästä historiasta.
Kun ovi avataan, ajattelin, että se oli vielä tarkastaja mutta minun lääkäri.
_Hei, uh, minulla on huono uutinen, että ilmoitatte.
Tällä kertaa äitini helpottunut pään ja kysyin häneltä, mitä on tekeillä.
_ja tulokset arvostelut Thomas on paljastunut epäkohta, hänen sydämensä?
_ongelma? Onko tämä vakavasti otettavaa toimintaa?
_Kyllä. Paali, jotka se on saanut on 2 vuotta aiheutti enemmän vahinkoa kuin aiemmin luulimme. Tämä kriisi, joka hänellä oli eilen illalla on pahentanut tilannetta entisestään. Hänen sydämensä on yhä hauras.
_Oh my god!!!! Minulle on pelastettava poikani.
_meillä on vain ratkaisu: avoin sydän. Meillä on jonotuslistalla.
Pidä, c on bipper, kun se soi, saat heti sairaalaan, jotta se transplante alicen uusi sydän. Mutta tällä välin on ehdottomasti paikoilleen ja vältetään stressiä.
Ja kuullut kaiken, lääkäri, ajattelin, että sydämeni vähenemisellä kentällä. Sen vuoksi on ollut se, että minulla oli näiden ongelmien ytimeen, mutta en koskaan, minusta oli stressiä, joka aiheuttaa sen. Nicole miljoonaa piti kannattaa kuitenkin mennä sairaalaan, mutta en ole kuullut.
Lääkärin minulle kipulääkkeitä ja lähtivät kotiin.
Neljä päivää kulunut ilmoituksen oma lääkäri ja bipper vieläkään ole katetta. Vanhempani olivat täysin valmistelut kiesuksen Nicole ja pyysi minua osallistua siitä asennus.
Mutta että kannettavani soitti :
_Allo?
Sitten haluaisin _, että sinä camest edestakaisin ulos sairaalasta
_lajin junk! Sinulla on tappanut! Sinulla ei ollut mitään syytä!
_i t syytti, i t oli sanonut, että hän oli jätettävä, mutta et sen sinun jälkeläisesi pään. Kuunnelkaa nyt minulle, jos haluat etsiä Jennifer aiotte tehdä, mitä sanon sinun luoksesi.
Tulette huomaamaan, että teidän kätevä lentolipun suuntaan, New York. Ilma-alus lentää muutamassa tunnissa, kun sinä oikeutetulla Tu m'slopettaa puhelun numero, että kirjoitettaisiin lippuun.
Vaan, jos satutte puhua kenestäkään rumia Jennifer die kammottavissa kärsimystä ja sinun luoksesi, käyttäisin, sinä ja sinun Jumalasi vanhemmat!
Sitten hän lopetti, ja minun bipper soitti, soittoäänen, joka ilmoitti, että se oli sydän saatavilla minulle. Pääni alkoi pyöriä. Mitä minun pitäisi tehdä? Minä käyn siellä vai ei? Olen tehnyt paljon kysymyksiä mutta ei toiminut. Jos olin, aioin kuolemaan, mutta jos tulen siellä on Jennifer, joka oli kuolla.
Se on tällä hetkellä että äitini oli omassa huoneessani.
_Coucou my hengentuotettasi, onko tämä
_Uh...kyllä se voi mennä.
_, löysin sen sisäisiin asioihin, Nicole, C on sinun luoksesi.
Sitten hän käveli ulos talosta. Hän tuli antamaan minulle kirjeen, Nicole oli kirjoittanut minulle.

Rakas Thomas,
Jos luet tätä kirjettä, en kuollut. En halua tunnet mistäkin m on arrival, tiesin hyvin niitä riskejä, joita olin jotenkin, mutta Thou art kummipojastani Otosta ja velvollisuutenani suojautua. Toivon kaikesta sydämestäni, että löydät Jennifer turvaan. Hyvää huolta vanhemmille.
Minä rakastan sinua ja Nicole.

Lukiessani tätä kirjettä, minulla ei ollut enemmän epäilystä, Nicole oli antanut elämänsä suojelee minua.
Oli minun vuoro suojella Jennifer ja vanhempani ja varmistamaan, että Nicole ei ole kuollut turhaan, vaikka hinta oli elämäni...

Aiemmin löytää (osiot 5 ja 6)


Luku 5

Tämän jälkeen puhalla johtojen, en dépêchai olisi tehtävä saadaksemme minut kotiin.
En halua ottaa mitään riskiä, voisimme minua vastaan kaikkialla.
Saapui minulle, menin suoraan omassa huoneessani, että ei kiinnitetä huomiota vanhempani ja Nicole.
En voinut uskoa, että kaikki tämä historia on varmasti painajainen.
Kuinka tämä kaikki on mahdollista? Olin varma, että Jennifer oli kaiken tämän takana!
Mutta olen väärässä, koko maailma on väärässä ja joka yrittää tappaa minua aina tietenkin kaikessa rauhassa.
Mitä enemmän ajattelin ja sydämeni Hakkaa tahtia, tuskani auttaa jatkuvasti lisääntyvät.
Yhtäkkiä oli voimakas kipu sydämessä, en voinut hengittää, ja minä écroulais maitse, polvilleen.
Se on tällä hetkellä että Nicole tulivat huone ja accourût minua kohtaan :
_Oh my god Thomas! Mikä on saapunut t?
_I...en enää hengittää
_kutsuin ambulanssi!
_ei. Sen on oltava...minun täytyy rauhoittaa minua
_Rentoudu Thee
Tämä auttoi minua istumaan vuoteessani ja toi minulle lasillisen vettä.
Olen yrittänyt rauhoittaa minua ja jatkaa normaalia hengitystä.
_sinun pitäisi nähdä lääkäriin
_ei te t ole huolissasi, se paremmin. Varmastikin siksi huolestuneisuudesta.
_, joille te painottanut? Tämä on historiaa Jennifer?
Siihen asti minulla ei ollut puhunut henkilö näihin puheluihin, mutta se oli välttämätöntä, että voisin puhua jollekin. En pidä sitä minulle.
_eivät ole Jennifer joka yritti tappaa
_En epäillyt. Tiedän Jennifer ja hän olisi voinut tehdä pahaa kenellekään.
Mutta miten sinä myös varma?
Silloin sanoin hänelle koko tarina: puhelin häirintää ja että tämä henkilö ei lopeta ennenkuin olen kuolemaan.
_Oh Thomas miksis minun syytetty henkilö?
_koko maailma on jo nyt hyvin huolissaan, en haluat lisätä.
Mutta lupaa minulle ei saa puhua kenellekään.
_toivon, ettette vakava! Se on sinun jälkeläisesi elämä Thomas, ja sinä riskit kuolla!
_Kyllä minä tiedän erittäin hyvin, mutta tämä henkilö on hyvin vaarallista. Hän yritti tappaa minua ja kuluminen hatusta, Jennifer. En halua, että se saapuu lähestymisensä jollekulle toiselle.
Ota mitään.
_erittäin hyvin. Mutta et ole yksin. Olen, ja autan teitä, kuka on sairas.
_Kiitos! T es suuri
_C on hyvä asia, että minä olen sinun Jumalasi uuden myrkytetyn lahjan!
Vietimme koko päivän tarkistaa omat hakemisto ystävien kanssa, jotta löydettäisiin mahdollisen epäillyn, mutta siihen asti oli henkilö.
Olen nousevat pystyyn ja avattu ikkuna-parveke voidakseen tehdä hyvin vähän ilmaa.
Asia herätti huomioni, sininen Berliini oli pysäköity, samoin kuin yhtäkään tunti.
On omat näkemyksensä, jopa flash asenna vaakasuoralla alustalla: olen nähnyt auton langeta väli ja sen 2 matkustajia. En voi selittää sen, mutta minulla oli voimakas vaikutelma, että olen jo elänyt. Jatkoin kiinnittää ja olen huomannut, että henkilön, se oli liian tummia erottamaan kasvojaan, mutta olin varma ja varma siitä, että tämä henkilö oli huomaa minusta.

Luku 6

Seuraavana aamuna ennen FCC, Nicole ja minulle oli annettu siirry Jennifer, kahvila lähellä rantaa. Hän oli jo vapautettu, koska poliisi oli löytänyt mitään fyysistä näyttöä eikä mobile -iskusta hänelle tätä vientiyritystä murha.
Kun saavuimme klo coffee, hän oli jo olemassa ja nähdä puoleeni ja Serra syliinsä:
_Oh Thomas kiitokset! Olet minulle croies ei?
_kyllä, ei hätää. Olen pahoillani, ettei t-luullut jokin seuraavista
_En t eivät sitä varten
Ja sitten on asseya ja kehotimme häntä koko tarina, kuten minä, se ei ollut.
_ja sinulla ei ole aavistustakaan kuka voi olla?
_ei vastannut Nicole, käytimme päivä on pyrittävä eilen, mutta ilman tulosta.
_autan teitä
_ei, johon vastasin, se on liian vaarallista. Hän on jo vankilaan, hän voisi tehdä huonomminkin seuraavalla kerralla.
_Kyllä minä tiedän, mutta sinä olet paras ystäväni ja mitä se tapahtuu olisin aina.
Tiesin, että tämä ei ollut se, että olin tehnyt sen, on todella hyvä ystävä.
Tämän jälkeen ne syntyivät jo mennä FCC:n ja Nicole meni töihin.
Saavuttuani FCC, käsitelty, kun Lucas my oppaassa keskeytyi:
_Hei! Hi guys! Esittelen teille tyttöystäväni Sharon
_pelastuksellemme, ilo tiedät
_vielä vastasin. Uh... ei vielä ole nähnyt?
_ei en usko
En tiedä miksi, mutta olen saanut sen vaikutelman, että tiedämme.
_eli se organisoi ilta tänä iltana, ja sinut on kutsuttu
_ok kiitos, vastasi Jennifer
En ollut vielä siellä mutta Jennifer ajatteli, että oli vent henkeä ja hyvissä ajoin ennen mob hyökkääjänä iskee jälleen.
20h hän tuli poimia minut ja meni suoraan Lucasille.
Juhla oli jo ryhtynyt ja vatkaa hänen koko. Se oli erittäin DJ ja kaikki tanssimaan. Sitten Lucas sai kokouksemme
_hyvin te tulitte! On välttämätöntä, että jätän teidät löydän Sharonille.
Ja sitten hän meni ja Jennifer veti minua tanssilattialla.
Me tanssittiin laulun Lady Gaga kun kannettava tietokone on alkanut täristä.
Esitin, että kuilu, jotta voidaan vastata, Jennifer oli minun puolella.
Hei?
_Haluan haluavat, että juhla? (Omat hyökkääjänä)
_Miten voit tietää ?
_i te valvoo tarkasti Thomas
Että olin menossa parveke, jotta voitaisiin paremmin kuulla puhetoverini, kun ruuvia tämä Berliinin sininen.
Siellä auton kuului hänelle varmasti oli pysäköity edessäni muutama päivä ja henkilö seuraamalla minua. Se oli välttämättä häntä.
_olet siellä! Se tarkoittaa, että olet opiskelija, FCC, jos tämä aterialle!
_ja kyllä! Ja sinä olet ei ole valmis puolessa minuutissa saada yllättyä!
_mitä haluat sanoa?
Mutta hän lopetti. Samalla kaikki merkkivalot sammuvat. Se oli syösty musta.
Ja kun he rallumèrent, Jennifer oli minun puolella...