marcher

De manglende prinsesse


Hver dag, Floria krydsede tre blokke for at komme til skolen. Øverst på sin 10 år, dette lille blond med brune øjne var smilende personificerede, altid hjælpsom, altid høflig. Endvidere blev den bedste i sin klasse. Hans forældre var meget stolt af den. Det gør deres skjulested i næsten ingenting. Bare en detalje: et MR, følte hun ældre end hans far, tilbød ham med slik, legetøj, fuld af gaver, hver dag, til at komme ind i og ud af skolen!

Skjult i hans binder, er fundet et hemmeligt ly under hans seng i bunden af sin legetøjskasse. Det var dejligt, det var Patrick. Til gengæld for et smil, et knus eller en bise, fyldning af belønninger! Han havde fortalt ham, at han en dag ville vise sit hus. På alle måder er det ham, der havde bedt stilhed til Floria, som en hemmelig pagt mellem dem, idet de hævder, at de store, ville ikke forstå! Tre måneder arsenal havde vakt mistanke om hendes mistress, da Floria viste hver morgen i hendes veninder et nyt stykke legetøj, smykker af værdi. Mademoiselle Darny troede ikke i minder, ved et brev til sine forældre, forretningsordenen for skolen at forbyde genstande af værdi. Den næste dag, hun havde haft besøg af klare, moderen til barnet. Overtalt til en fejl, hun havde sagt noget, heller til Floria, eller hendes mand.

At det ikke var forbavset over de to bøsninger i guld konfiskeret sin datter at undgå hændelser? ! At undskylde for sin glemsomhed, tildeler, bøsningerne i lommen, bange for, at hans datter er blevet en tyv! Det var stilnet lidt af læreren; ikke at advare sin mand. Dette kan ikke udelukkende bør være en krise af barndommen et travlt! Samme aften; i lige gøre 19-04-2009 01:58:21 Floria, hun bad ham om rigtigheden af disse juveler, viste ham de to bøsninger. Hun havde gjort overslag af en guldsmed: en mindre formue. Dens barn siges at have fundet på land, en morgen i ler. Frivilligt naivt, det blev forsikret, at finde det umuligt at hans kæreste er en tyv!

Ugerne gik, men nye objekter (legetøj, bøger, smykker…) opdagede i bagagerummet, når en husstand mere grundig, han vågnede moderens nysgerrighed. Denne gang klart diskret fulgte sin datter og var forfærdet over opdagelsen af hemmelighed: deres eneste datter med en satyr af børn, en sadistisk, en pædofil! Trods sin venstre ideer, fast forankret, var det dødsstraffen mod børnemisbrugere, voldtægtsforbrydere. Så fulgte en uge, korte daglige samtaler med de såkaldte danse kurser på onsdage og lørdage, faktisk i går i zoo, biograf, i te-salonen. Hans datter var naive, narret af gaver, for at være uvidende om den onde. Denne situation bør stoppes med alle midler!

Alain, hendes mand, havde en refleks at alarmere politiet. Hans kone fik ham til at ændre mening og organiserede et møde i Paris, hvor en halv snes naboer kom og sikret deres hjælp. Politiet ville have gjort noget, og det kunne begynde forfra med andre små uskyldige piger, else! Pligten til borgere og forældre skulle sætte en stopper for sine handlinger! En sidste!! De organiserede fælde: i løbet af en uge, Floria ikke ville gå i skole. Det uægte vil komme til den nye, og en rundtur i forvaring var at vente. Desuden vil nogle aftener, naboer havde overblik, resterende timer i sin bil, at granske vindue af Floria !

De behøver ikke længere at vente; samme aften, Patrick, fordi disse var hans fornavn, der ankommer i bil, og togstationen til stedet bliver normalt. Ankomsten er blevet rapporteret siden begyndelsen af gaden og to store lømler åbne sin dør og den spirende uden omsvøb, at trække udenfor. Patrick forsøger at tale, at forsvare sig, det er slået et slag i nakken af en nabo politimand, vant til hans tjeneste våben. Patrick vågner op, bundet på hænder og fødder, på et cementeret i jorden i en slags garage, hvor blander sig med lugten af benzin, værktøjer og et dusin mennesker omkring ham. En af dem løfter en spand vand som har vækket, og han udsættes for et voldsomt spark. Smerten, ud af tårer til ofrets øjne. I skældsord af had" Bastard, voldtægtsforbryder, sadistiske…" De ti mennesker er begejstrede, der forlader ham ikke en chance. Hver bevæbnet med et værktøj eller en kniv, banker på hans tur til et tribunal uden advokat, uden skam, uden psykiater, en ægte deling af udførelse! Patrick ser en rød opgave at forstørre under ham: det føles ikke mere lidelse, så den er intens og permanent! Men han smiler, der Oversigt Floria bag den tilstødende døren til garagen. Det er her, smukke, glødende, levende med et par dråber af dug på kinderne. Mere intet, intet eksisterer, undtagen det, som hans blik, hendes hår, sine smukke hvide kjole med blå blomster, og hans lille hjerte!!

Rabies er passeret, blæser er færdig regner, men læren var for langt: Patrick er død, bade i hans blod!

Flere måneder senere, freden er genoprettet i nabolaget, men medskyldige opfylder visse skamfuldt at deres fælles handling. Dagen efter, den "retfærdighed", et tidsskrift beskrevet på fire linier, kolonnen Diverse Fakta :
" …en mand på 30 år ca. blev fundet død på den ballast af jernbaneskinnerne Paris-Lyon, tilsyneladende faldt af toget. Det er Patrick Martineaud, forblive i Paris- forstaden, business leader. En undersøgelse har været åbnet fra den offentlige anklager i Lyon. "

Undersøgelsen har kunnet præstere dette rolige kvarter, men spændingen er monteret med stor fortrydelse og tilståelser er dukket op. To klaner modstander vigilante: de uforsonlige og andre der tvivler!

En dag, omkring et år senere, journalist, Sophie a5, fætter til forsvundet, der fyldte puslespil i løbet af Patrick, ankommer i nabolaget og stille dette spørgsmål :
"Kender du denne mand? "viser et billede af hans fætter i hele kvarteret. Mellem dem, der er fremmed for den, som har set og repenters, der svarede "Måske…" Sophie ikke forstår formålet med passagen af Patrick med her: ingen ven, ingen forbindelse! I løbet af hans rejser, hun ser Floria, som kun spillede og næsegrus urt i en have og omfatter derfor. To år før sin død, Patrick havde mistet i en bilulykke med sin kone Marie og deres datter Lucille, perfekt sosie af Floria !

Artiklen blev offentliggjort, med historien om Patrick i den lokale avis, og sprog er koblet fra hinanden. The Killers er alle blevet arresteret, retsforfulgt og idømt hårde fængselsstraffe!

Floria smiler og griner, da høj blandt His paternal grandparents. Flere gange havde hun forsøgt at tale med sin mor i denne historie, som hun vidste alt, men altid hans mor, som var af vanskelige detaljer, giflait og blev lukket op! Hans forældre er også i fængsel, i gruppen af hårde straffe !!!

En fortid for at finde (kapitel 7 og 8)



Kapitel 7

Tre dage var forbi, efter at Jennifer.
Tre dage i bekymring og frygt for, at det gør ham enten sket noget.
Hverken jeg eller politiet havde intet indeks.
Det var som om hun var forsvundet, hun havde efterladt noget spor.
Hvordan alt dette var det ankom? Hvordan alt dette havde han været i stand til at producere uden at personen ikke aflægge regnskab?
Nicole og jeg fortsætter med at søge, uden resultat. Det var i et dødvande.
Jeg havde modtaget et opkald fra hans forsvinden, min fjende af indsamlede, Nicole måttet standse sin forskning hvor det ville ske ham noget.
Da jeg snakkede med ham om denne blå Berlin og især efter afskaffelsen af Jennifer, stopper mere glemmer Kommissionen selv sit job.
Jeg talte med ham om den trussel, jeg fortalte ham, at hun var nødt til at stoppe, og at hun var nødt til at forlade mig på at klare, men hun nægter at lytte til mig.
Hvis han undertiden noget det vil være min skyld.
Min far kom ind på mit værelse for at fortælle, at han skulle bestille et måltid i en restaurant, jeg foreslog at gå på plads, var det nødvendigt, at jeg aerates ånden.
_sagde far, jeg ville ikke have haft en bilulykke sidste ?
_Åh, tja...
Det var ikke tidspunktet for at udstå resten af sin straf for sin laptop ringede.
Ankom til restauranten, befalede jeg 3 forskellige retter til take away og ventede at vi tjener mig.
Jeg skruer Lucas og Sharon, der gav mig tegn på tilgang :
_Hey frelse min kammerat, sagde Lucas, så hvordan vil livet?
_ikke udmærket, Jennifer er forsvundet, t som glemt?!
_undskyld, sagde Sharon, at han ikke har noget hehe.. Derefter, politiet har stadig ingen spor at gå efter?
_ikke, endnu ikke. Jeg interesserer mig for det.
_jeg er sikker på, at de vil finde det, så fortvivl ikke.
Sharon var virkelig en venskabelig, spekulerer jeg på, hvad man laver med en skør som Lucas.
Min ordre er klar, fortalte jeg dem at gennemgå og tog en taxa for mig at tage hjem.
Jeg var punkteret, denne gang kunne jeg ikke sove. Hver gang jeg lukkede øjnene, og jeg så mig gøre mig trække over på denne bro, og det var billedet af dette biluheld hvor jeg var hele tiden i tankerne.
Taxaen stoppede, jeg payai ham sit løb og kom til Parlamentet.
Der var ingen i stuen, så jeg gik op til den første, og jeg hørte mine forældre skændtes, min far haussai mere og mere tonen :
_det kan fortælle ham noget hører du mig! Hvis politiet finder ud af det vil ende i fængsel!
_Men Thomas har ret til at vide!
Jeg havde ikke tid til at høre noget andet, fordi min bærbare vibra og jeg ned for at reagere.
_Allo?
_C er mig Nicole, Thomas der er jeg opdagede hvem var din fjende!
_hvad?! Men det er stort! Hvem er det?
_jeg kan ikke fortælle dig nu, der er for mange mennesker omkring mig. Enig med mig på stranden til 20T.
Da hun lagde røret på. Det overraskede mig ikke altid, hun havde opdaget, at det var min hacker! Dette mareridt ville være endelig færdig, og jeg vil snart Jennifer.
For at finde det, siger jeg til mine forældre , at jeg havde en aftale med et par venner og jeg filai til stranden.
Jeg ventede i 10 minutter og derefter 15 og det gør staten endnu ikke.
Og hvor jeg bor, hans bil parkeret lidt længere, jeg approchai i håb om at se, men der var ingen.
Jeg skruer sin laptop på sandet ved de store sten, jeg approchai for tage og horror.
Jeg opdagede liget af min gudmor, fuld af blod. Hans ansigt var blegt og hans læber helt blå i hovedet.
Der var anmodet om at præcisere sine hænder, hvor han blev skrevet: Jeg t havde anklaget. Hun vidste for meget.
Pludselig kom min vejrtrækning, mit hjerte slog hurtigere og hurtigere og mere og mere stærk, da jeg tabt viden tæt på liget af min gudmor.

Kapitel 8

Jeg vågnede på en hospitalsstue omgivet af mine to forældre.
Under et sekund, jeg troede, at alt, der var sket var et forfærdeligt mareridt, og at Jennifer og Nicole var 1921-1922.
Men ser ikke mine forældre, vidste jeg, at det rent faktisk virkelighed.
De var i tårer, og min mor græd så hun sanglotait.
Jeg havde ikke tid til at fortælle dem noget, da politiet gik ind i huset.
_Hej, kan du huske mig, jeg inspektøren Davidson
_Ja, hej!
_Du blev fundet bevidstløs i nærheden af liget af din gudmor, så kan du fortælle mig hvad der skete?
_og godt, havde vi en aftale på stranden, men det er det ikke. Men hans bil blev parkeret der, så jeg nærmede mig, og jeg så hans bærbar på sandet, jeg gik til tage og der jeg opdagede liget af min gudmor.
_og du ikke har set nogen? Du har intet bemærket bizart?
_ikke ked. Og du har intet indeks.
_fandt vi et ord, som sagde, at vi havde forhindret, og at hun vidste for meget, men bortset fra det, sit killer har efterladt sig spor. Mordet kan hænge sammen med, at din ven. Du er den , du kender intet til de andre?
Det er min far der greb ind: "Jeg håber, at du ikke er i færd med at anklage for mord. Min søn bare at gennemgå barske prøvelser og han skal monteres, så beder jeg jer om at give os ro.


_meget godt, jeg er på vej hen. Ring til mig hvis du kan huske noget.
Han trak derefter ud og min far gjorde det samme mod go forsøger vi at spise.
Min mor, hun var ude af stand til at tale, død Nicole har også chokeret, og jeg også. Det er døde ved min skyld? Jeg kunne ikke bære det.
Jennifer blev kidnappet og jeg havde ingen nye, min gudmor bare dø og det er helt min egen skyld. Jeg ville aldrig have deres snak om denne historie.
Døren blev åbnet, jeg troede at det stadig var inspektøren, men det var min læge.
_Hej, øh, jeg har en dårlig nyhed at meddele.
Denne gang, min mor lettet over hovedet og spurgte ham hvad der var sket.
_samt resultaterne af revisionerne af Thomas har afsløret en uregelmæssighed i hendes hjerte?
_en fejl? Er det virkelig seriøst?
_Ja. Ballen, der er 2 år har forårsaget mere skade, end man hidtil har troet. Og den krise, han havde i går aftes har gjort tingene meget værre. Hans hjerte bliver mere og mere skrøbelige.
_Oh my god!!! Fortæl mig at du har en måde at redde min søn.
_Vi har kun en løsning: et åbent hjerte. Vi har på ventelisten.
Hold c er en bipper, når det ringer, vil du straks komme til hospitalet så den transplante sit nye hjerte. Men i mellemtiden er det absolut nødvendigt, monteres og undgå stress.
Og hørte alt, hvad lægen havde at sige, troede jeg, mit hjerte skulle falde på marken. Det var derfor, at jeg havde disse smerter i hjertet, men jeg aldrig bekymret, jeg troede det var stress, der har forårsaget den. Nicole M havde dog anbefalet at gå til hospitalet, men jeg har ikke hørt på.
Lægen ordinerer smertestillende midler og derefter tog hjem.
Fire dage, der er gået siden annonceringen af min læge, og bipper stadig ikke havde lydt. Mine forældre var i fuld forberedelse til begravelse af Nicole og havde bedt mig om ikke at involvere sig i for at montere.
Men nu er min laptop ringede :
_Allo?
Derefter _som du kom ud af hospitalet
_arter af skrammel! Du har dræbt! Du har ingen grund til at gøre det!
_i t havde anklaget, jeg t havde sagt, at hun skulle falde, men du klarede det til din chef. Lyt nu til mig, hvis du ønsker at finde Jennifer Du skal gøre præcis, hvad jeg siger til dig.
Du vil finde i den bekvemme en flybillet i retning af New York. Flyet vil flyve i et par timer, når du skal være ankommet Tu m'shalt kald til det nummer, der på billetten.
Men opmærksomhed, og hvis du taler til nogen, jeg sværger Jennifer døde under frygtelige lidelser og til dig jeg så, du og dine forældre!
Da han lagde røret på, og det er her min bipper rang, denne ringetone, som jeg offentliggjorde, at de havde et hjerte til mig. Mit hoved begyndte at dreje. Hvad skulle jeg gøre? Jeg skal gå der eller ej? Jeg havde mange spørgsmål, men ingen svar. Hvis jeg var, at jeg skulle dø, men hvis 01.25 derinde det er Jennifer, der skulle dø.
Det er på dette tidspunkt , at min mor kom ind på mit værelse.
_Coucou my darling, skal det
_Øh...ja det kan gå.
_ønske, fandt jeg det i statens anliggender Nicole, C er for dig.
Derefter gik hun ud af huset. Hun kom til at give mig et brev, Nicole havde skrevet til mig.

Kære Thomas,
Hvis du læser dette brev, er, at jeg er død. Jeg vil ikke have, at du føler ansvar for hvad m ankomst, jeg godt vidste, at jeg skulle være, men du min godson og det var min opgave at beskytte dig. Jeg håber af hele mit hjerte at du finder Jennifer sikkert og sundt. Pas godt på dine forældre.
Jeg elsker dig, Nicole.

Når I læser dette brev, havde jeg ikke mere tvivl, Nicole havde givet sit liv for at beskytte mig.
Det blev min tur til at beskytte Jennifer og mine forældre, og til at sikre, at Nicole er ikke død for noget, selvom prisen var mit liv...

En fortid for at finde (kapitel 5 og 6)


Kapitel 5

Efter dette slag, jeg dépêchai handle for at få mig hjem.
Jeg ønsker ikke at tage nogen risiko, kunne vi angribe mig overalt.
Ankom til mig, gik jeg direkte op på mit værelse, uden at mine forældre og Nicole.
Jeg kunne ikke tro det, hele denne historie må være et mareridt.
Hvordan alt dette var muligt? Jeg var sikker på, at Jennifer var bag alt dette!
Men jeg mener, at hele verden er forkert, og den, der forsøger at dræbe mig altid kursus i frihed.
Jo mere jeg tænkte og mere mit hjerteslag, min bekymring vil stige.
Nu havde jeg pludselig en stærk smerte i hjertet, jeg kunne ikke trække vejret, og jeg écroulais over land, i knæ.
Det er på dette tidspunkt , at Nicole kom ind på mit værelse og accourût mod mig :
_Åh min gud Thomas! Hvad er t ankom?
_i...Jeg tror mere at ånde
_jeg ringede efter en ambulance!
_ikke vil. Det skal være...jeg skal bare rolig jeg
_læn dig
Det hjalp mig til at sidde på sengen og gav mig et glas vand.
Jeg forsøger at berolige mig og genoptage den normale vejrtrækning.
_Du skal se en læge
_ikke te t ikke bekymre dig, vil det bedre allerede. Det er vel på grund af angst.
_Det er der te stress? Det er historien med Jennifer?
Indtil da havde jeg ikke talt med en person med disse opkald, men det var nødvendigt, at jeg taler med nogen. Jeg kunne ikke holde mig længere.
_Det er Jennifer, der forsøgte at dræbe mig
_jeg tvivlede. Jeg kender Jennifer, og hun ville være i stand til at gøre ondt for nogen.
Men hvordan er du også sikker?
Så er det, jeg fortalte ham hele historien: telefon chikane og at denne person vil ikke opgive, før jeg ved døden.
_Åh Thomas Hvorfor har du tiltalte?
_hele verden er allerede temmelig bekymret for mig, jeg ville ikke tilføje.
Men lover mig ikke at tale med nogen.
_Jeg håber du ikke seriøs! Det er dit liv, og du risikerer at dø!
_ja jeg kender godt, men denne person er meget farlig. Hun forsøgte at dræbe mig og bære hat til Jennifer. Jeg vil ikke have, at det kommer ve til en anden.
Så fortæl os noget.
_meget godt. Men du er ikke alene. Jeg er med dig, og jeg vil hjælpe dig med at finde ud af, hvem der er syg.
_Tak! T es store
_C er godt for det at jeg er din gudmor!
Vi tilbragte resten af dagen på at gennemgå min mappe med venner for at finde et potentielt mistænkelige, men indtil da havde der person.
Jeg løftet op og åbnede vinduet med balkon for at tage en smule luft.
Noget tiltrak sig min opmærksomhed, en blå Berlin blev parkeret på gaden, som enhver til time.
Har den opfattelse, at selv flash monteres overflade: Jeg så denne bil falde med 2 passagerer. Jeg kunne ikke forklare det, men jeg havde indtryk af, at jeg allerede havde levet. Jeg fortsatte med at montere og der bemærkede jeg, at der var et menneske indeni, det var for mørkt til at skelne hans ansigt, men jeg var sikker på, at denne person kiggede på mig.

Kapitel 6

Næste morgen, inden du begiver dig til FCC, Nicole og jeg havde givet gå til Jennifer på cafe nær stranden. Hun var blevet løsladt, fordi politiet fandt ingen fysiske beviser eller en mobil de beskylder ham for dette forsøg på mord.
Da vi ankom til kaffe, hun var der allerede og så mig, hun Serra i sine arme:
_Åh Thomas tak skal komme! Du mig croies ikke sandt?
_ja, så fortvivl ikke. Jeg beklager ikke at t skulle have troet nogen af følgende
_Do t ikke for det
Og så er det asseya og fortalte ham hele historien, ligesom mig, det var det ikke.
_og du har ingen idé om hvem det kan være?
_ikke besvaret Nicole, vi tilbragte dagen søger igår, men uden resultat.
_Jeg vil hjælpe dig
_ikke, svarede jeg, det er alt for farligt. Han har allerede sendt i fængsel, kunne han være værre næste gang.
_ja jeg ved det godt, men du er min bedste ven og jeg vil altid være der for dig.
Jeg vidste, at det ikke var det, at jeg havde gjort det, det er virkelig en god ven.
Efter at de opstod tidligt at gå til FCC og Nicole tog på arbejde.
Ankom til FCC, taget op af sagen når Lucas, min guide, afbrød vi:
_Hej! Hej gutter! Jeg præsentere dig min kæreste Sharon
_frelse, glæde dig at kende
_mig også, svarede jeg. Øh... der ikke allerede set?
_ikke mener jeg ikke
Jeg ved ikke hvorfor, men jeg havde indtryk af at vide.
_det arrangerer en aften i aften, og du er inviteret
_Ok, tak, svarede Jennifer
Jeg var ikke til at man kommer der, men Jennifer troede, at der var behov for ventilation og tage god tid inden denne konstellation voldsmanden slår til igen.
20h hun kom for at hente mig og gik direkte i Lucas.
Festen var allerede begyndt og slog hende med sin fulde. Det havde en super DJ og alle var dans. Da Lucas kom til vores møde
_Godt du kom! Det er nødvendigt, at jeg forlader jer, jeg vil finde Sharon.
Og så gik han og Jennifer trak mig ud på dansegulvet.
Vi dansede til en sang af Lady Gaga når min bærbare begyndte at vibrere.
Jeg sætter hul for at reagere, Jennifer var på min side.
Hallo?
_ønsker, så er det fest? (Mine aggressor)
_hvordan ved du det?
_i te overvåger nøje Thomas
Jeg gik på balkonen for bedre at kunne høre min samtalepartner når jeg skruer det Berlin blå.
Det var her, at vognen tilhørte ham, da det var parkeret foran mig forleden og en person at observere mig. Det var altid ham.
_Du er der! Det betyder, at du er studerende på FCC, hvis du er til denne fest!
_og ja! Og du er ikke færdig med at undre mig!
_Det er, du vil sige?
Men han lagde røret på. Samtidig blev alle lysene er slukket. Det var indhyllet i sort.
Og når de rallumèrent, Jennifer var mere til mine sider...

[1]}ret�г�er0